رضایت مشتریان

جایزه جهانی بنیاد روی مورگان

موسسه بررسی و تحلیل بازار روی مورگان (Roy Morgan Research)، بیش از 75 سال است که در زمینۀ جمع‌آوری داده‌ها، تجزیه، تحلیل و افکار سنجی عمومی در بازارهای جهانی مطرح است. این موسسه که یکی از معتبرترین مؤسسات بین‌المللی در حوزه بررسی بازار به شمار می‌آید با دسترسی به جامعه آماری خود، شامل چندین هزار مشتری فعال در سراسر جهان و اتکا به روش‌های تحلیلی مبتنی بر نمونه‌برداری و نظرسنجی، به شناسایی و تقدیر از برترین برندها می‌پردازد.
جایزۀ بنیاد روی مورگان، به‌طور سالانه بر اساس داوری تحلیلی و افکار سنجی عمومی در حوزه‌های بانکداری، بیمه، ارتباطات، توریسم، حمل‌ونقل، پوشاک، غذا و نوشیدنی به برترین برندهای استرالیایی اعطا می‌شود.

 

جایزه بنیاد روی مورگان برای برند جین‌وست

جین‌وست با بیش از 3000 شعبه در سراسر جهان، امسال برای رعایت استاندارهای دقیق در ارائه خدمات ارزنده به مشتریان، مفتخر به دریافت جایزه بزرگ رضایتمندی مشتریان بنیاد روی مورگان شد.
این افتخار در سایه حسن اعتماد مشتریان جین‌ وست در سراسر جهان کسب شده است. بی‌شک وفاداری و اعتماد مشتریان جین‌‌وست ایران، در کسب این افتخار بین المللی تأثیری انکارناپذیر داشته است. ما در جین‌وست ایران امیدواریم شایسته این اعتماد باشیم.

 

فاکتورهای رضایت مشتریان چیست؟

• ارائه محصول باکیفیت
• احترام به حقوق مصرف‌کنندگان و مشتریان
• برخورد شایسته با مشتریان
• خدمات پس از فروش
• باشگاه مشتریان
• استفاده از اپلیکیشن‌های فعال به زبان بومی کشورها
• توجه به طراحی فضای فروشگاهی
• پشتیبانی و مدیریت خدمات مشتریان
• ایجاد امکانات رفاهی برای مشتریان، کودکان و افراد کم‌توان
• برگزاری جشنواره‌های فروش ویژه